مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 04:502020-07-14اقتصادي

اجرای طرح تأمین مسکن محرومان در گلپایگان


رییس بنیاد مسکن گلپایگان از اجرای طرح تأمین مسکن محرومین در گلپایگان خبر داد و گفت: در طرح اقدام ملی مسکن 80 پلاک 250 متری پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا ناطقی شامگاه دوشنبه در شورای مسکن شهرستان گلپایگان اظهار داشت: در طرح اقدام ملی مسکن 80 پلاک 250 متری پیش بینی و مقدمات کار فراهم و پالایش برخی متقاضیان انجام شده است.

وی گفت: در گلپایگان با توجه به وضعیت گرانی مسکن مراجعه کننده به وفور داریم چون 80 پلاکی که در نظر گرفته شده تنها 240 خانوار را پوشش می دهد که در آینده با توجه به سطح نیاز به مسکن برای جوانان در شهرستان با مشکل مواجه می شویم رییس بنیاد مسکن گلپایگان افزود: طرح اقدام مسکن باید در افق 10 سال آینده شهرستان دیده شود چون بر اساس تجربه سال های گذشته مردم هر چهار سال یک بار با معضل گرانی مسکن دست و پنجه نرم می کنند و باید سالانه تولید مسکن با قیمت مناسب از طریق دولت اتفاق افتد تا گرانی مسکن برطرف شود.

طرح تأمین مسکن محرومان در گلپایگان اجرا می شود وی بیان داشت: طرح تأمین مسکن محرومان روستایی در سطح استان اصفهان در قالب سه هزار واحد مسکن در متراژ 60 متر مربع برای افراد دارای مسکن غیر مقاوم در معرض خطر و خانوارهای محروم فاقد مسکن و ساکن در روستا تفاهم نامه آن انجام شده است، همچنین یک هزار و 150 واحد از سوی کمیته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تأمین مسکن محرومان در گلپایگان

اجرای طرح تأمین مسکن محرومان در گلپایگان