مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 03:552020-07-14اجتماعي

نظارت و توجه ویژه فرماندهان به کلانتری ها


فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر نظارت مستمر و توجه ویژه فرماندهان به کلانتری ها، گفت: کارکنان کلانتری ها نباید تصور کنند که به آنها توجهی نداریم بر همین اساس باید نظارت ها قوی و مستمر انجام شود تا بتوانیم ماموریت های محوله را به نحو مطلوب انجام دهیم.

- فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر نظارت مستمر و توجه ویژه فرماندهان به کلانتری ها، گفت: کارکنان کلانتری ها نباید تصور کنند که به آنها توجهی نداریم بر همین اساس باید نظارت ها قوی و مستمر انجام شود تا بتوانیم ماموریت های محوله را به نحو مطلوب انجام دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین اشتری در جمع معاونان و روسای پلیس های تخصصی، اظهار داشت: اثربخشی و افزایش بهره وری کلانتری ها در راستای کلانتری تراز انقلاب اسلامی همواره یکی از اولویت های ناجا بوده و هست.

وی از کلانتری ها به عنوان پیشانی و ویترین نیروهای مسلح و نظام نام برد و افزود: نظارت بر کلانتری ها و اصلاح فرایند انجام کار و توجه به تعالی و استانداردسازی رفتار کارکنان موجب ارتقاء شاخص های رضایتمندی شده است.

اشتری ادامه داد: براساس تحلیل داده های سامانه مرکز نظارت همگانی 197، میزان رضایتمندی هموطنان از عملکرد و رفتار کارکنان کلانتری ها ارتقاء پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت و توجه ویژه فرماندهان به کلانتری ها

نظارت و توجه ویژه فرماندهان به کلانتری ها