مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 03:152020-07-13پزشكي

کرونا در کرمان شعله ور شده است


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: افزایش موارد بستری و مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در سطح استان کرمان نشان می دهد که چرخه انتقال ویروس دوباره در استان برقرار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایسنا دکتر مهدی شفیعی شامگاه دوشنبه 23 تیرماه در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان کرمان گفت: طی 2 هفته گذشته با افزایش مراجعه به بیمارستان های سطح استان با علائم مختلف روبرو هستیم.

وی با اشاره افزایش مراجعات سرپایی به مراکز درمانی بخش خصوصی و مراکز منتخب درمان کرونا در استان کرمان افزود: این افزایش مراجعه کنندگان نشان می دهد چرخه انتقال ویروس دوباره در استان کرمان برقرار شده است.

مدیرگروه مبارزه با بیماری های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان ایمکه از ابتدای اسفندماه که بحث ویروس کرونا در کشور آغاز شد، در استان کرمان با شیب ملایم افزایش مبتلایان به کووید 19 در سطح استان روبرو بودیم و هنگامی که برخی استان های مجاور درگیری بالایی با این ویروس داشند، ما در کرمان شیب تندی را تجربه نکردیم.

شفیعی با اشاره به اینکه واقعیت این است که سیر بیماری را در روزهای گذشته تجربه می می کنیم اظهار کرد: در مقطعی (گام دوم مقابله با کرونا) ما به سمت شناسایی کانون های بیماری رفتیم اما در دو الی سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در کرمان شعله ور شده است

کرونا در کرمان شعله ور شده است