مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 03:152020-07-13سياسي

استفاده از ماسک ناقلان خاموش را به قاتلان خاموش تبدیل نمی کند


با رعایت چند دستورالعمل ساده می توان چرخش و انتقال ویروس کشنده کرونا را شکست که ساده ترین و در دسترس ترین آنها استفاده همگانی از ماسک است.

- یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: با رعایت چند دستورالعمل ساده می توان چرخش و انتقال ویروس کشنده کرونا را شکست که ساده ترین و در دسترس ترین آنها استفاده همگانی از ماسک است.

آذر منصوری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: وقتی بیماری مرگباری همچون کرونا به مرحله اپیدمی می رسد، بهترین، کم هزینه ترین و مسئولانه ترین راهکار و اقدام از طرف شهروندان این است که با تمرکز بر مجموعه ای از اقدامات پیشگیرانه کمک کنند تا زنجیره انتقال بیماری قطع شود.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی محافظت از جان خود و دیگران یک وظیفه انسانی، اخلاقی و شرعی نیز محسوب می شود.

بیماری کرونا به مرحله خطرناک در کشور ما رسیده است و روز به روز شاهد روند رو به افزایش تعداد مبتلایان و فوت شدگان هستیم و با ابتلای هر فرد حلقه ای از اطرافیان در مظان ابتلا قرار می گیرند و با فوت هر فرد خانواده ای علاوه بر مظان ابتلا، داغدار می شوند.

قائم مقام حزب اتحاد ملت خاطرنشان کرد: کرونا شرایطی را به بازماندگان تحمیل کرده که برگزاری سنت ها و رسوم تسلی بخش خانواده های داغدار نیز عملا غیرممکن است و این رنج خانواده ها را دوچندان می کند و روشن است که با ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ماسک ناقلان خاموش را به قاتلان خاموش تبدیل نمی کند

استفاده از ماسک ناقلان خاموش را به قاتلان خاموش تبدیل نمی کند