مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 02:552020-07-13دانش

ارتباط دانشگاه با جامعه ربطی به بودن یا نبودن حصارها ندارد


استادیار گروه آموزشی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فردوسی گفت: مگر ارتباط دانشگاه با جامعه یک ارتباط فیزیکی است که با برداشتن حصارها این ارتباط بیشتر شود.

- استادیار گروه آموزشی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فردوسی: ارتباط دانشگاه با جامعه ربطی به بودن یا نبودن حصارها ندارد ایسنا/خراسان رضوی استادیار گروه آموزشی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فردوسی گفت: مگر ارتباط دانشگاه با جامعه یک ارتباط فیزیکی است که با برداشتن حصارها این ارتباط بیشتر شود.

سلمان ساکت در گفت وگو با ایسنا در خصوص حذف حصارهای فیزیکی دانشگاه اظهار کرد: می توان این ماجرا را از مناظر مختلف بررسی کرد، هم از نظر زمان و هم چگونگی مطرح شدن این طرح از سوی شورای شهر و مدیریت شهری و از خود دانشگاه نیز گلایه هایی وجود دارد.

وی ادامه داد: از شورای شهر و مدیریت شهری به دلیل اینکه شرایط فعلی جامعه که شرایط اقتصادی سخت و دشوار گریبان گیر مردم است و اقشار مختلف از یک سو با بیماری کرونا و از سوی دیگر با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند و التهابات و استرس های بسیاری در جامعه وجود دارد و سوی دیگر طرح مسائل این چنینی که می تواند ایجاد استرس، نگرانی و التهاب کند، کار درست و شایسته ای نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط دانشگاه با جامعه ربطی به بودن یا نبودن حصارها ندارد

ارتباط دانشگاه با جامعه ربطی به بودن یا نبودن حصارها ندارد