مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 02:352020-07-13پزشكي

بیماران کرونایی بهبودیافته ناقل هستند؟


رییس مرکز عوامل موثر بر سلامت اجتماعی استان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت:اگر 14 روز بعد از پایان علائم کرونا تست دوباره فرد منفی باشد، - می توان گفت این ویروس به طور کامل از بدن فرد مبتلا دفع شده و جای هیچگونه نگرانی نیست.

نشست تخصصی چگونه با کووید19 سالم زندگی کنیم به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی و خبرگزاری ایسنا با حضور دکتر قباد مرادی، رییس مرکز عوامل موثر بر سلامت اجتماعی استان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد.

قباد مرادی در نشست تخصصی چگونه با کووید 19 سالم زندگی کنیم به تاریخچه بیماری های عفونی در طول تاریخ بشر گریزی زد و اظهار کرد: از زمان خلقت بشر تاکنون بیماری های عفونی آلودگی ها و مرگ ومیرهای بسیاری را برای انسان به ارمغان آورده اند.

مرادی عنوان کرد: واقعیت این است که بیماری های عفونی هرگز از بین نخواهند رفت و هرآن ممکن است بیماری های جدیدی با علائم شدیدتر و خطرناک تری از کرونا ظهور پیدا کنند و مشکلات بسیاری را برای انسان عصر حاضر به وجود بیاورند.

وی ادامه داد: کرونا با آمدنش همه دنیا را تحت تاثیر قرار داد و به نوعی با زندگی بشر عجین شده است همانگونه که در این مدت شاهد تغییرات ملموسی در آموزش و اقتصاد کشور هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران کرونایی بهبودیافته ناقل هستند؟

بیماران کرونایی بهبودیافته ناقل هستند؟