مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 19:452020-07-13سياسي

بانک ها برای ارائه بهتر خدمات غیرحضوری تلاش کنند


مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان گفت: بانک ها نسبت به ارائه خدمات غیرحضوری، آموزش مستمر کارکنان و حرکت در مسیر بانکداری الکترونیکی اهتمام جدی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین در شانزدهمین نشست مشترک کمیسیون هماهنگی بانک ها و دیدار اعضای کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان اظهار کرد: نشان فداکاری، اهدای جان است و کارکنان شبکه بانکی از شیوع بیماری کرونا در کشور از خدمت رسانی به مردم دریغ نکردند و حدود 50 نفر نیز جان خود را در عرصه خدمت فدا کردند.

او گفت: در استان سمنان، ارائه خدمات بانکی به نحو مطلوب انجام شده و کارکنان بانک های استان در جهت ارائه خدمات به مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی، تمام تلاش خود را به کار گرفتند که جای قدردانی دارد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان اضافه کرد: فرهنگ سازی از سوی کارکنان بانک نقش بسزایی در رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم دارد و باید در انجام همه امور رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده و فاصله گذاری مناسب مورد توجه قرار گیرد.

سعدالدین بیان کرد: رعایت نکات بهداشتی و ارائه اقلام موردنیاز مردم در بانک ها همچون خودکار و استامپ در دستور کار قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها برای ارائه بهتر خدمات غیرحضوری تلاش کنند

بانک ها برای ارائه بهتر خدمات غیرحضوری تلاش کنند