مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 18:302020-07-13اقتصادي

25 واحد صنعتی راکد کهگیلویه و بویراحمد امسال به چرخه تولید باز می گردند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 25 واحد صنعتی راکد استان امسال به چرخه تولید باز می گردند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 25 واحد صنعتی راکد استان امسال به چرخه تولید باز می گردند.

سید حشمت الله صمیمی دوست روز دوشنبه 23 تیرماه در حاشیه نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: طی سال گذشته در بخش های مختلف صنعتی 20 واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند و برنامه امسال نیز 25 واحد صنعتی است.

وی اظهار کرد: در نشست امروز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تسهیلات 50 میلیارد تومان برای 20 واحد صنعتی مصوب شد و آمادگی داریم با حضور سرمایه گذار و بانک موانع واحدها را رفع کند.

20 واحد صنفی که نیازمند تسهیلات بودند حدود 5 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تلاش مجموع اقتصادی استان بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید است که در جلسات آینده کمیته تخصصی احیاء واحدهای راکد تشکیل می شود.

صمیمی تصریح کرد: در نشست امروز علاوه بر بررسی مشکلات واحدها، مشکل دو واحد دستمال کاغذی سبحان و آب معدنی برف دم چنار بررسی و مصوباتی داشتیم که با بازگشت این واحدها به صورت مستقیم برای بیش از 42 نفر و غیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 واحد صنعتی راکد کهگیلویه و بویراحمد امسال به چرخه تولید باز می گردند

25 واحد صنعتی راکد کهگیلویه و بویراحمد امسال به چرخه تولید باز می گردند