مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 16:502020-07-13ورزشي

دیدار استقلال و پارس جنوبی تکرار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که هواداران فوتبال منتظر رای کمیته انضباطی در خصوص دیدار استقلال - پارس جنوبی بودند، این نهاد تصمیم خود را در این باره گرفت و همچنین با صدور رای بازی استقلال - فولاد، - با رای کمیته انضباطی دیدار تیم های استقلال و پارس جنوبی تکرار خواهد شد و البته فرهاد مجیدی یک جلسه از حضور روی نیمکت تیمش محروم خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در حالی که هواداران فوتبال منتظر رای کمیته انضباطی در خصوص دیدار استقلال - پارس جنوبی بودند، این نهاد تصمیم خود را در این باره گرفت و همچنین با صدور رای بازی استقلال - فولاد، بر تصمیم داور این مسابقه سیدمهدی سیدعلی صحه گذاشت.

بنابر این رای، مسابقه استقلال و پارس جنوبی همچون دو دیدار تیم فولاد تکرار خواهد شد و البته فرهاد مجیدی یک بازی دیگر را هم از دست خواهد داد.

* استقلال - فولاد؛ محرومیت قطعی فرهاد مجیدیدر رای کمیته انضباطی برای بازی استقلال و فولاد آمده است: دیدارتیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران در حالی برگزار شد که از سوی فرهاد مجیدی تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه و ایجاد وقفه در بازی به دلیل امتناع از خروج از زمین رخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار استقلال و پارس جنوبی تکرار می شود

دیدار استقلال و پارس جنوبی تکرار می شود