مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 16:452020-07-13سياسي

مشکلات بنیاد نخبگان استان سمنان مورد پیگیری قرار می گیرد


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت های نخبگان جامعه در استان، گفت: مشکلات بنیاد نخبگان استان مورد پیگیری قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه منصوری شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید از بنیاد نخبگان استان سمنان به میزبانی این بنیاد با بیان اینکه استفاده از ظرفیت بنیاد نخبگان استان با حضور مدیریت این بنیاد در نشست های مشورتی و کارگروه های تخصصی مرتبط استانداری پیگیری می شود، ابراز داشت: رفع مشکلات مطرح شده از سوی مدیریت بنیاد نخبگان استان در چارچوب قانون و اختیار پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه بنیاد نخبگان استان در کنار شناسایی و پرورش نخبگان برای معرفی اختراع های نخبگان به بخش خصوصی و دستگاه های اجرایی بیشتر تلاش کند، افزود: اختراع های نخبگان باید در مسیری هدایت شود که علاوه بر ایجاد اشتغال برای مخترع برای آحاد جامعه هم منفعت داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان ادامه داد: تجاری سازی و مولد سازی اختراع های نخبگان به صورت ویژه در دستورکار بنیاد باشد و تداوم پرورش و شکوفایی استعدادهای نخبگان، اصل انکارناپذیر برای توسعه کشور است ظرفیت سازی برای استفاده از ظرفیت های علمی مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان نیز در این دیدار با بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات بنیاد نخبگان استان سمنان مورد پیگیری قرار می گیرد

مشکلات بنیاد نخبگان استان سمنان مورد پیگیری قرار می گیرد