مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 16:052020-07-13سياسي

اقشار مختلف در بازپروری مجرمان سهیم شوند


رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی تربیتی گفت: اقشار مختلف جامعه در بازپروری و اصلاح مجرمان سهیم شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدمهدی حاج محمدی عصر امروز در دیدار با علی رضا آشناگر، استاندار سمنان با قدردانی از حضور استاندار سمنان و تشکر از اقدامات ارزشمند و درخور توجه وی در بهبود وضعیت زندان های استان گفت: فلسفه وجود زندان به منظور عبرت آموزی، انسان سازی، جبران خطا و بازپروری مجرمان است.

او گفت: سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی تربیتی قدردان هر شخص یا ارگانی است که بتواند ما را در جهت تحقق این هدف یاری رساند.

  حاج محمدی با تأکید بر لزوم سهیم شدن اقشار مختلف جامعه در بازپروری و اصلاح مجرمان گفت: باید همگی دست به دست یکدیگر داده و با انجام اقدامات مناسب عقب ماندگی ها را جبران و در جهت بهبود وضعیت موجود تلاش کنیم.

  وی همچنین با قدردانی از استاندار سمنان به منظور مساعدت در تأمین برخی نیازهای اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی استان سمنان و نیز پیگیری های انجام شده در جهت تجهیز و انتقال زندان سمنان گفت: تلاش خواهد شد تا با تخصیص اعتبارات و تأمین نیازهای استان و جبران عقب ماندگی های موجود، نگرانی استاندار و سایر مدیران ارشد استان را نسبت به وضعیت زندان های استان سمنان برطرف سازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقشار مختلف در بازپروری مجرمان سهیم شوند

اقشار مختلف در بازپروری مجرمان سهیم شوند