مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 15:402020-07-13اقتصادي

اصفهان میزبان 2 نمایشگاه در حوزه چوب و صنعت می شود


محل برپایی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان از بیست و پنجم تا بیست و هشتم تیرماه 1399 میزبان دو نمایشگاه تخصصی چوب و صنعت خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، هجدهمین نمایشگاه صنایع چوب، ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه و پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت، ماشین ابزار، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق به مدت چهار روز در اصفهان برپا خواهند شد و شرکت های فعال در این حوزه ها به ارائه دستاوردهای خود خواهند پرداخت.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت، ماشین ابزار، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق با حضور 37 شرکت از استان های تهران و اصفهان در سه هزار مترمربع فضا نمایشگاهی برپا خواهد شد و شرکت های حاضر در آن، آخرین محصولات، خدمات و کالاهای حوزه ماشین ابزار و ملزومات کارگاهی، ابزار دقیق و اتوماسیون صنعتی، تجهیزات صنعتی و کارگاهی و صنایع و خدمات وابسته کارگاهی را به نمایش خواهند گذاشت.

از جمله شرکت ها و برندهای معتبر حاضر در این نمایشگاه می توان به دیانی ماشین، سپاهان لیفتر، ماشین سازی صفایی و آما اشاره کرد.

در کنار این نمایشگاه، هجدهمین نمایشگاه صنایع چوب، ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه برپا می شود که 35 شرکت را از استان های اصفها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان میزبان 2 نمایشگاه در حوزه چوب و صنعت می شود

اصفهان میزبان 2 نمایشگاه در حوزه چوب و صنعت می شود