مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 15:302020-07-13حوادث

زنگ خطری که این بار با نام «سها» به صدا در آمده است!


«سها» نام دختری ساکن کرج است که در این سفر جز افراد آشنا در تور، دوست نزدیکی در جمع نداشته است.

دختری 27 ساله که ظهر روز جمعه خبر مفقود شدنش به نیرو های امدادی اطلاع داده شده و به رغم حضور امدادگران هلال احمر و حتی بهره گیری از سگ های زنده یاب و به کارگیری .

- «سها» نام دختری ساکن کرج است که به روایت خانواده و اطرافیانش، از قدیم مشتری این تورهاست، تا جایی که در این سفر جز افراد آشنا در تور، دوست نزدیکی در جمع نداشته است.

دختری 27 ساله که ظهر روز جمعه خبر مفقود شدنش به نیرو‌های امدادی اطلاع داده شده و به رغم حضور امدادگران هلال احمر و حتی بهره گیری از سگ‌های زنده یاب و به کارگیری کوادکوپتر (پهپاد کوچکی شبیه بالگرد با چند ملخ) و پاراموتور (پاراگلایدر مجهز به موتور پیشران)، هنوزی اثری از او یافت نشده است.

این روایت از این رو تلخ است که می‌دانیم سه روز از مفقود شدن سها می‌گذرد و جز یکی دو نوبت خبر کذب و شکل گیری پویشی در شبکه‌های اجتماعی برای جذب افراد متخصص مانند صخره نورد برای تداوم جست و جوها، نکته قابل عرضی در این خصوص وجود ندارد، الا اینکه توری که سها همراهش بوده همان روز به تهران بازگشته است! البته بازگشت همراهان وی در این سفر شاید جای گلایه نداشته باشد، اما اگر بدانیم برگزار کننده تور برای این سفر از افراد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطری که این بار با نام «سها» به صدا در آمده است!

زنگ خطری که این بار با نام «سها» به صدا در آمده است!