مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 15:302020-07-13بين الملل

یک مقام روس خطاب به کشورهای اروپایی: برای نجات برجام وارد عمل شوید!


عضو شورای اجتماعی وزارت دفاع روسیه با اشاره به اینکه روسیه و چین، هم از نظر سیاسی و هم در عمل نشان دادند که برای حفظ برجام مصمم هستند، از کشورهای اروپایی انتقاد کرد و گفت: - به دلیل مواضع انفعالی و غیرفعال سه کشور اروپایی، عدم تعادل در برجام که با خروج آمریکا در ماه می 2018 بوجود آمد، تشدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عضو شورای اجتماعی وزارت دفاع روسیه معتقد است که برای حفظ برجام تنها راه این است که سه کشور اروپایی عضو این توافق بجای پیروی از آمریکا اراده سیاسی از خود نشان داده و به تعهدات خود عمل کنند.

ایگور کوروتچنکو که همزمان سردبیر نشریه نظامی روسی دفاع ملی است خاطرنشان کرد: باوجود گذشته پنج سال از امضای برنامه جامع اقدام مشترک، آلمان، فرانسه و انگلیس به تعهدات خود در برجام عمل نکرده اند.

وی ادامه داد: تا آنجا که اطلاع دارم اینستکس که برای تسهیل معاملات مالی با ایران تاسیس شد به صورت فعال عملیاتی نشده و فقط یک تراکنش در آن انجام گرفته و این طرح که بسیاری به آن برای گسترش همکاریها با ایران امید بسته بودند، بیشتر در کلام خودنمایی کرد تا عرصه عمل.

کارشناس ارشد روس ادامه داد: هرچند روسیه و چین، هم از نظر سیاسی و هم در عمل نشان دادند که برای حفظ برجام مصمم هستند اما به دلیل مواضع انفعالی و غیرفعال سه کشور اروپایی، عدم تعادل در برج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مقام روس خطاب به کشورهای اروپایی: برای نجات برجام وارد عمل شوید!

یک مقام روس خطاب به کشورهای اروپایی: برای نجات برجام وارد عمل شوید!