مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 15:252020-07-13سياسي

بهره برداری کامل زندان های سمنان در اولویت است


مدیرکل دفتر فنی و عمرانی سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی گفت: اولویت این سازمان بهره برداری کامل از دو زندان سمنان و دامغان، تکمیل ساختمان کانون اصلاح و تربیت و ساخت و تکمیل زندان گرمسار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان سمنان، سعید شاکر عصر امروز در دیدار علی رضا آشناگر، استاندار سمنان با رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی اظهار کرد: دغدغه و تلاش استاندار سمنان در تکمیل و جابه جایی زندان های سمنان و دامغان قابل احترام و در خور تقدیر است.

وی اضافه کرد: زندان های استان سمنان در رده بندی زندان های کشور جزو زندان های نیازمند به توجه جدی و تجهیز سخت افزاری فراوان قرار دارد.

مدیرکل دفتر فنی و عمرانی سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی افزود: با تلاش استاندار و سایر مسؤولان استان سمنان، عملیات تجهیز و جابه جایی زندان سمنان انجام و اقدامات مربوط به جابه جایی زندان دامغان نیز به زودی انجام خواهد شد.

شاکر بیان کرد: اولویت سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی برای استان سمنان بهره برداری کامل از دو زندان سمنان و دامغان و همچنین تکمیل ساختمان کانون اصلاح و تربیت و همچنین ساخت و تکمیل زندان گرمسار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری کامل زندان های سمنان در اولویت است

بهره برداری کامل زندان های سمنان در اولویت است