مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 14:552020-07-13سياسي

اجرای طرح کمک های مومنانه در ملایر/ قرارگاه مشارکت های مردمی فعال می شود


 سید جواد حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به فعالیت های سپاه و بسیج در عرصه های مختلف اظهار کرد: این فعالیت ها در  ایام کرونا بیشتر شد که اجرای طرح کمک های مومنانه با همکاری خیران و سایر نهادها از جمله اقدامات انجام شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 50 گروه جهادی در ایام کرونا در ملایر فعالیت داشتند و این فعالیت ها ادامه دارد گفت: با توجه به تصمیمات جلسه زیستی سپاه ناحیه ضدعفونی معابر و اماکن عمومی و ارتقای نقاهتگاه ایجاد شده در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از اعزام نیروهای بسیج دانشجویی دارای تخصص پرستاری برای همکاری با اداره بهداشت و درمان خبر داد و افزود: نظارت بر ادارات در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و سازماندهی و راه اندازی گروه های جهادی برای رفع آلودگی نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه به ازای هر پایگاه یک گروه جهادی مشغول فعالیت در عرصه های مختلف هستند افزود: از ظرفیت تمام گروه های جهادی برای آموزش بهداشت عمومی از طریق فضای مجازی استفاده می شود.

حسینی احیای مجدد کارگاه های تولید ماسک با کمک اداره صنعت، معدن و تجارت با توجه موج دوم کرونا را از دیگر اقدامات برشمرد و افزود: با توجه به برگزاری سه مرحله رزمایش همدلی و کمک های مومنانه در شهرستان قرارگاه مشارکت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کمک های مومنانه در ملایر/ قرارگاه مشارکت های مردمی فعال می شود

اجرای طرح کمک های مومنانه در ملایر/ قرارگاه مشارکت های مردمی فعال می شود