مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 13:202020-07-13اجتماعي

توزیع روزانه ماسک بین رانندگان تاکسی در تبریز


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز از توزیع روزانه 500 ماسک بین رانندگان تاکسی در تبریز خبر داد و گفت: 98 درصد رانندگان تاکسی در تبریز از ماسک استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید بشیریان بناب در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در تاکسی های درون شهری تبریز گفت: پروتکل های بهداشتی رعایت می شود و اگر راننده ای از ماسک استفاده نکند با وی برخورد لازم صورت می گیرد.

وی ادامه داد: برای رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی روزانه 500 ماسک بین رانندگان تاکسی در تبریز توزیع و همچنین کاور جدا کننده تاکسیران با سرنشینان نصب می شود تا از شیوع ویروس کرونا در تاکسی ها جلوگیری شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز اظهار داشت: از روز گذشته گشت های ضدعفونی تاکسی های درون شهری در ایستگاه ها فعال شده اند و تاکسی ها مرتب ضدعفونی می شود.

بشیریان بناب افزود: شهروندان و تاکسیرانان با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا تلاش ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: به منظور حمایت از رانندگان تاکسی و با مشارکت شهرداری تبریز و ستاد اجرای فرمان امام گوشت مرغ رایگان بین رانندگان توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه ماسک بین رانندگان تاکسی در تبریز

توزیع روزانه ماسک بین رانندگان تاکسی در تبریز