مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 10:452020-07-13اقتصادي

تفاهم‍نامه راه آهن با سرمایه گذار بخش خصوصی در بندر خشک آپرین


تفاهم نامه سرمایه گذاری 1600 میلیارد تومانی بین شرکت راه آهن و تایدواتر برای خرید ناوگان ریلی و ساخت ترمینال غلات در مرکز لجستیک آپرین به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در این تفاهم نامه که توسط سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران و حسین زارعی مدیرعامل شرکت تایدواتر خاورمیانه به امضا رسید، شرکت راه آهن برای خرید 600 دستگاه واگن باری فله و کانتینربر از این سرمایه گذاری حمایت می کند.

دو طرف در این تفاهم نامه بر توسعه همکاریهای ریلی در زمینه حمل و نقل غلات از بنادر یادشده به مرکز لجستیک آپرین و احداث و بهره برداری از شبکه خطوط فرعی ریلی در اسلکه های بندر امام خمینی (ره) و شهید رجایی و حمل مستقیم غلات از کشتی به قطار توافق کردند.

هدف از امضای این تفاهم نامه و انجام سرمایه گذاری ها در این بخش، تسهیل بیشتر حمل مستقیم و منظم کالاهای اساسی از بنادر امام خمینی (ره) و شهید رجایی از طریق شبکه ریلی به مقاصد داخلی در راستای افزایش سهم حمل و نقل ریلی در جابه جایی بار در کشور است.

این تفاهم نامه در اجرای بندهای 24 و25 سیاست های کلی برنامه ششم توسعه ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اولویت توسعه حمل و نقل ریلی و ایجاد مزیت رقابتی در این بخش با مشارکت بخش خصوصی به ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم‍نامه راه آهن با سرمایه گذار بخش خصوصی در بندر خشک آپرین

تفاهم‍نامه راه آهن با سرمایه گذار بخش خصوصی در بندر خشک آپرین