مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 10:452020-07-13فناوري

تحقق تحول دیجیتال در بستر 5G


فناوری 5G با کاربردهای خود تحول چشمگیری در زندگی انسان امروزی ایجاد می کند و ایران به عنوان کشوری که از سال های گذشته خود را در مسیر این فناوری قرار داده است باید گام های سریع تری برای بهره گیری از کاربردهای آن بردارد.

- فناوری 5G با کاربردهای خود تحول چشمگیری در زندگی انسان امروزی ایجاد می کند و ایران به عنوان کشوری که از سال های گذشته خود را در مسیر این فناوری قرار داده است باید گام های سریع تری برای بهره گیری از کاربردهای آن بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از اینکه در سال های گذشته با ورود نسل سوم و چهارم تلفن همراه در دنیا مواجه بودیم، چند سالی است که صحبت از 5G یا همان نسل پنجم تلفن همراه مطرح می شود.

با توجه به کارکردها و کاربردهای شبکه 5G در ابعاد مختلف زندگی و بر اساس اعلام کارشناسان این حوزه، قرار است 5G مشکلاتی مانند سرعت کم، تأخیر که در شبکه های نسل های قبل وجود داشت را به حداقل ممکن خود برساند و تأثیر بسزایی در رشد اقتصاد دیجیتال و اینترنت اشیا داشته باشد.

به همین منظور پیاده سازی اینترنت اشیا، هوشمندسازی و ارائه سرویس های پهن باند و به طورکلی بخش عمده ای از تحول دیجیتال بر بستر 5G صورت می گیرد و همین موضوع اهمیت پرداختن به آن در ابعاد مختلف فنی، مقررات گذاری و تجاری را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق تحول دیجیتال در بستر 5G

تحقق تحول دیجیتال در بستر 5G