مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 10:402020-07-13اقتصادي

روابط محرمانه دفتر «بن زاید» با کلاهبردار هندی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو٬ برنامه ما خُفِی اَعظم شبکه خبری الجزیره قطر به بررسی فرار پی آر شِتی (PR SHetty) تاجر هندی و بنیان گذار شرکت مراقبت های بهداشتی امارات (NMC Health) از این کشور با مبلغی بالغ بر هفت میلیارد دلار پرداخت و گزارش داد .

- شبکه الجزیره در برنامه ماخفی اعظم به افشاگری درباره فرار و روابط تاجر کلاهبردار هندی با دبیر کل دربار ولیعهد ابوظبی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو٬ برنامه ما خُفِی اَعظم شبکه خبری الجزیره قطر به بررسی فرار پی آر شِتی (PR SHetty) تاجر هندی و بنیان گذار شرکت مراقبت های بهداشتی امارات (NMC Health) از این کشور با مبلغی بالغ بر هفت میلیارد دلار پرداخت و گزارش داد که به پیام های اخیر محرمانه وی با محمد بن زاید ، ولی عهد ابوظبی دست یافته است.

محتوای این پیام ها که مربوط به قبل و بعد از فرار شتی است، گفتگو های بین شتی و محمد مبارک فاضل المزروعی دبیرکل دربار، ولی عهد ابوظبی را بیان می کند.

الجزیره تأکید کرد که شتی بخشی از شبکه سرمایه گذاری است که منصور بن زاید ٬ معاون نخست وزیر و وزیر امور ریاست امارات آن را مدیریت می کند و طرف هایی را در امارات به جعل امضای خود و ایجاد شرکت های صوری متهم کرده است تا از این راه طریق کلاه برداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط محرمانه دفتر «بن زاید» با کلاهبردار هندی

روابط محرمانه دفتر «بن زاید» با کلاهبردار هندی