مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-13سياسي

عراقچی: منتظر مشخص شدن نتایج رایزنی های مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هستیم


نامه وزیر امور خارجه به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپایی واصل شده و منتظر مشخص شدن نتایج مشورت ها و رایزنی های وی با سایر اعضا هستیم.

- معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: نامه وزیر امور خارجه به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپایی واصل شده و منتظر مشخص شدن نتایج مشورت ها و رایزنی های وی با سایر اعضا هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عباس عراقچی با اشاره به نامه وزیر امور خارجه به جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده برجام درخصوص فعال شدن ساز و کار حل اختلاف، اظهار داشت: نامه ایران واصل شده و آقای بورل به عنوان هماهنگ کننده کمیسیون مشترک در حال رایزنی با سایر اعضا است تا در خصوص چگونگی جلسه ای که باید به دنبال این نامه ایران تشکل شود، تصمیم گیری کنند.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه درباره زمان برگزاری این جلسه افزود: زمان برگزاری این جلسه مهلتی دارد و اکنون آقای بورل با اعضای مختلف مشورت می کند، ما منتظریم تا نتیجه مشورت ها و رایزنی های مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده برجام با سایر اعضا مشخص شود.

عراقچی در گفت وگو با خانه ملت عنوان کرد: اگر عضوی از برجام به تعهدات خود عمل نکند یا مرتکب نقض تعهدات خود در برجام شود، طرف مقابل می تواند بر اساس سازو کار حل اختلاف، به کمیسیون مشترک شکایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی: منتظر مشخص شدن نتایج رایزنی های مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هستیم

عراقچی: منتظر مشخص شدن نتایج رایزنی های مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هستیم