مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 09:552020-07-13سياسي

هشدار قاضی مسعودی به اعلام جرم علیه مدیران بانکی


قاضی مسعودی مقام در دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 21 متهم کلان ارزی با بیان اینکه برای هیچ مسؤولی خط قرمز قائل نیستیم، گفت: ما علیه مدیران هر بانکی که اسناد کذب ارائه دهد و یا بخشی از واقعیت را منعکس کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 21 متهم کلان ارزی صبح امروز در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

قاضی مسعودی مقام در ابتدای جلسه ضمن تفهیم مواد 193 و 194 قانون آیین دادرسی کیفری از وکیل متهم منتظری خواست در جایگاه حاضر شود.

وکیل متهم منتظری گفت: عناصر مادی و معنوی جرم نسبت به موکل اینجانب انجام نشده است، آشنایی منتظری و مبارکی برای پرداخت حقوق کارگران مطرح بوده است.

این وکیل ادامه داد: شرکت معتمد پارسه مشتری ویژه بانک کشاورزی بوده و موکل اینجانب در این مورد اعمال نفوذی نداشته و موکل هیچگاه خود را به عنوان عضوی از نظام بانکی معرفی نکرده است.

در ادامه جلسه دادگاه، مبارکی دیگر متهم پرونده در جایگاه قرار گرفت و گفت: اینجانب اقدامات خود را در راستای قوانین بانک مرکزی انجام داده و هیچگونه تخلفی انجام نداده‌ام.

این متهم اضافه کرد: بانک از ما شکایتی نداشته است و من نمی‌دانم چرا در اینجا هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار قاضی مسعودی به اعلام جرم علیه مدیران بانکی

هشدار قاضی مسعودی به اعلام جرم علیه مدیران بانکی