مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 08:452020-07-13ورزشي

صیانت از بنیان خانواده با تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه


رییس اداره ارشاد شفت با تأکید بر ضرورت معرفی الگوی مناسب در حوزه عفاف و حجاب، گفت: تقویت فرهنگ عفاف و حجاب زمینه صیانت از بنیان خانواده را فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهنا بابایی مقدم پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه اهدای بسته های فرهنگی به بانوان محجبه شفتی در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه عفاف و حجاب در آموزه های دینی، اظهار کرد: صیانت از حجاب اسلامی جهاد در راه خدا است.

وی به فعالیت بانوان و دختران محجبه در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، علمی و ورزشی اشاره کرد و افزود: حفظ عفاف و حجاب در جامعه اسلامی صیانت از بنیان خانواده ها است که امروز دشمن برای نابودی آن نقشه های فراوان دارد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت در ادامه با تأکید بر ضرورت الگوبرداری بانوان ایرانی از حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: بانوان ایرانی و مسلمان الگوهای بسیار ارزشمندی دارند که باید با تبیین سیره و زندگی آنها نسل جوان را با آنها آشنا و الگوسازی مناسبی انجام شود.

بابایی مقدم با بیان اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه در راستای مقابله با هجمه نرم دشمنان علیه بانوان و دختران ایرانی است، با تقویت پایه های فرهنگی در این زمینه دختران و بانوان جامعه را در برابر توطئه های دشمن واکسینه می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از بنیان خانواده با تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه

صیانت از بنیان خانواده با تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه