مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-13سياسي

نماز جمعه در شهرهای قرمز برگزار نمی شود


مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان همدان با بیان اینکه وضعیت شهرستان های همدان، نهاوند، تویسرکان، بهار و ملایر قرمز اعلام شده است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان حجت الاسلام محمد عبدالله پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان همدان، اظهار داشت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر رعایت توصیه ها و دستورالعمل های پیشگیری از کرونا و طبق دستور عقل و شرع لازم است تا اقدامات پیشگیرانه ای در محدوده مساجد اعمال شود.

وی افزود: بر این اساس و بنا بر مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا به جهت حفظ سلامتی مردم، محدودیت هایی از روز گذشته تا پایان هفته برای اجرا در مساجد به متولیان امر اعلام شده است.

مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان همدان با بیان اینکه وضعیت شهرستان های همدان، نهاوند، تویسرکان، بهار و ملایر قرمز اعلام شده است، گفت: نماز جماعت در شهرستان هایی که وضعیت آنها قرمز اعلام شده است، در این مدت برگزار نخواهد شد.

وی تصریح کرد: البته درب مساجد در اول وقت شرعی به مدت 30 دقیقه باز خواهد بود و نمازگزاران می توانند با رعایت موارد بهداشتی بصورت فرادی نماز خود را اقامه کنند.

حجت الاسلام عبدالله پور با اشاره به پخش اذان در سه وعده از مساجد، تاکید کرد: نظارت بر موارد فوق از وظایف امام جماعت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه در شهرهای قرمز برگزار نمی شود

نماز جمعه در شهرهای قرمز برگزار نمی شود