مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 08:002020-07-13اقتصادي

کمک قطره چکانی و غیرموثر دولت به مرغداران


رییس اتحادیه مرغداران استان یزد از کمک قطره چکانی و غیرموثر دولت به مرغداران و حتی نبود نهاده ی جایگزین در این حوزه گلایه کرد.

- ایسنا/یزد رییس اتحادیه مرغداران استان یزد از کمک قطره چکانی و غیرموثر دولت به مرغداران و حتی نبود نهاده ی جایگزین در این حوزه گلایه کرد.

مهدی دشتی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این که کمک قطره چکانی دولت منجر به رفع مشکلات مرغداران نشده است، اظهار کرد: تاکنون از سوی دولت کمک قابل توجهی به مرغداران نشده و در حال حاضر صرفاً پیگیری ها اتحادیه محدود به نامه نگاری و مکاتبات بوده است.

وی قیمت مصوب گوشت مرغ را 15 هزار و 900 تومان اعلام و تصریح کرد: در حال حاضر به دنبال برگزاری جلسات در این خصوص، مقرر شده تا زمان رفع مشکل مرغداران هر کیلوگرم گوشت مرغ با قیمت مصوب 15 هزار و 900 به توزیع کنندگان و فروشندگان عرضه کنند تا آن ها نیز هر کیلوگرم گوشت مرغ را با قیمت 16 هزار و 600 تومان به دست مصرف کننده بدهند.

رییس اتحادیه مرغداران یزد در مورد کمبود نهاده های دامی و نبود جایگزینی برای تغذیه مرغ ها نیز گفت: درصدی از تغذیه مرغ ها را می توان با گندم جایگزین کرد اما گندم هم گران است و دولت صرفاً گندم را برای نان مردم تهیه می کند لذا گندم هم برای تغذیه مرغداران در دسترس نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک قطره چکانی و غیرموثر دولت به مرغداران

کمک قطره چکانی و غیرموثر دولت به مرغداران