مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-13پزشكي

فراخوان «محک» برای دلجویی از خانواده جانباختگان کرونا


مؤسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک برای اقدامی جمعی در ادای احترام و تسلیت به خانواده های جانباختگان کرونا فراخوانی اعلام کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، مؤسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک برای اقدامی جمعی در زمینه ادای احترام به جانباختگان کرونا و تسلیت به خانواده های آنان فراخوانی اعلام کرده است.

در این اقدام می توان به مدت یک هفته از طریق پیام همدلی محک که یک امکان دیجیتال برای همراهی از راه دور با دوستان و آشنایان است و به تأمین هزینه دارو و درمان کودکان مبتلا به سرطان کمک می کند، پیام تسلیت را به بازماندگان جانباختگان کرونا ارسال کرد.

مؤسسه خیریه محک 29 سال است که از کودکان مبتلا به سرطان سراسر کشور حمایت می کند و با ارائه مشاوره های روان شناسی به خانواده هایی که متأسفانه فرزند خود را در این مسیر از دست می دهند تلاش می کند تا در غم تنها نمانند.

از سوی دیگر این سازمان که با اعتقاد به موضوع مسئولیت اجتماعی، خود را در قبال جامعه ای که منابع اش را از آن دریافت می کند، مسئول می داند.

این دیدگاه باعث شده است تا محک ضمن راه اندازی روش جدید کمک به کودکان مبتلا به سرطان با نام پیام همدلی محک ، بر مبنای مسئولیت اجتماعی خود از جامعه نیکوکاری ایران دعوت کند از روز دوشنبه 23 تیرماه به مدت یک ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان «محک» برای دلجویی از خانواده جانباختگان کرونا

فراخوان «محک» برای دلجویی از خانواده جانباختگان کرونا