مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-13فرهنگي

تغییر پوشش اسلامی محور تهاجم فرهنگی در جامعه است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه پوشش هر جامعه را بیانگر هویت فرهنگی آن جامعه دانست و گفت: هجمه های فراوانی از بیرون از کشور برای تغییر پوشش و تغییر فرهنگی جامعه وارد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهرام فاضلی زاده امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص پوشش اسلامی منطبق با سلیقه جوانان، اظهار داشت: پوشش در فرهنگ ایران اسلامی مفهوم خاصی خود را دارد و همواره عفاف و حجاب در آن رعایت شده به طوریکه در تمام آثارهای تاریخی به جامانده چه به صورت مصور در دیواره ها و چه مکتوب، معمولا پوشش وجود دارد.

وی با بیان اینکه اصل پذیرفتن پوشش در فرهنگ ما پذیرفته شده است، گفت: یکی از پوشش های معروف استان، لباس کردی و محلی است که با پوشش اسلامی و مقوله عفاف و  حجاب کاملا همخوانی دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: برای تغییر فرهنگ یک کشور معمولا از راه تغییر خوراک، معماری و بحث پوشاک وارد می شوند، واقعیت این است که از سوی بیرون کشور هجمه های فراوانی برای تغییر پوشش و تغییر فرهنگی جامعه وارد می شود و در این زمینه وارداتی را به کشور دارند.

وی پوشش هر جامعه را بیانگر هویت فرهنگی آن جامعه دانست و گفت: در ایران خوشبختانه شرایط در این راستا خیلی حادی نیست، باید با شرایط روز و  تلفیقی از خواسته های ذهنی مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر پوشش اسلامی محور تهاجم فرهنگی در جامعه است

تغییر پوشش اسلامی محور تهاجم فرهنگی در جامعه است