مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-13اقتصادي

معاون سرمایه گذاری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری چه می کند؟


معاون سرمایه گذاری و امور مجلس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می گوید: 2525 پروژه گردشگری به حجم سرمایه گذاری حدود یک میلیون و 350 هزار میلیارد ریال در سطح کشور در دست احداث است.

- معاون سرمایه گذاری و امور مجلس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می گوید: 2525 پروژه گردشگری به حجم سرمایه گذاری حدود یک میلیون و 350 هزار میلیارد ریال در سطح کشور در دست احداث است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ساسان تاجگردون که از آذرماه سال 1398 با حکم علی اصغر مونسان، معاون سرمایه گذاری و امور مجلس وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شد، پس از گذشت هشت ماه گزارشی را از عملکرد این معاونت منتشر کرده است.

نسبت او با غلامرضا تاجگردون، نماینده منتخب گچساران و باشت از استان کهگیلویه و بویراحمد در دوره یازدهم مجلس، از جمله حواشی ایجادشده در ارتباط با اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون بود.

: برادرم که معاون وزیر گردشگری است، 25 سال سابقه خدمت دارد و 17، 18 سال است که مدیرکل است.

اینک روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گزارش عملکرد معاونت سرمایه گذاری و امور مجلس این وزارتخانه را منتشر کرده و به نقل از ساسان تاجگردون گزارش داده است: معاونت سرمایه گذاری در دولت دوازدهم در حوزه توسعه زیرساخت های بخش گردشگری اقدامات قابل توجهی را انجام داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سرمایه گذاری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری چه می کند؟

معاون سرمایه گذاری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری چه می کند؟