مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 07:302020-07-13اقتصادي

نبود استانداردهای یکسان و روشنگر در راه اندازی واحدهای بوم گردی


شاید بتوان گفت مهم ترین خلاء قانونی و نظارتی در حوزه راه اندازی واحدهای بوم گردی، عدم وجود استانداردهای یکسان و روشن گر برای کسی است که می خواهد اقامتگاه بوم گردی تاسیس کند.

- ایسنا/خراسان رضوی یک مدرس حوزه گردشگری گفت: شاید بتوان گفت مهم ترین خلاء قانونی و نظارتی در حوزه راه اندازی واحدهای بوم گردی، عدم وجود استانداردهای یکسان و روشن گر برای کسی است که می خواهد اقامتگاه بوم گردی تاسیس کند.

مسعود اعلم صمیمی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آسیب شناسی افزایش کمی اقامتگاه های بوم گردی در سطح کشور و خراسان رضوی عنوان کرد: با افزایش بی رویه اقامت گاه های بوم گردی، اگر ما با انباشت سرمایه در این حوزه مواجه شویم که کارکرد نداشته باشد، این مساله می تواند اثرات منفی ایجاد کند، اما معمولا به صورت عمده، ورود و خروج به هر بازاری از نگاه اقتصاددانان باید آزاد باشد.

وی افزود: به عنوان مثال اگر کسب وکاری در بازار اشباع شده، نباید جلوی فردی که می خواهد به تازگی وارد بازار شود، گرفته و به وی اجازه ورود داده نشود؛ زیرا با ورود فرد به بازار یا می تواند رقیبان خود را از دور خارج کند و جای خود را در بازار پیدا کند یا این که دیگران او را از دور خارج می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود استانداردهای یکسان و روشنگر در راه اندازی واحدهای بوم گردی

نبود استانداردهای یکسان و روشنگر در راه اندازی واحدهای بوم گردی