مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-13بين الملل

شرط تازه آمریکا برای حمایت از طرح الحاق کرانه باختری


یک رسانه عبری زیان فاش کرد دولت آمریکا شروط جدیدی را برای حمایت از طرح الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی مطرح کرده است.

- یک رسانه عبری زیان فاش کرد دولت آمریکا شروط جدیدی را برای حمایت از طرح الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی مطرح کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما ، این شبکه اسراییلی گزارش داد که دولت آمریکا به دنبال مانع تراشی برای اجرای طرح الحاق کرانه باختری توسط اسراییل در آینده نزدیک است.

این شبکه عبری زبان همچنین گزارش داد، دولت دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا برای چراغ سبز نشان دادن به اجرای طرح الحاق بخش هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی شرط جدیدی برای دولت اسراییل قرار داده است.

طبق گزارش شبکه عبری کان ، اخیرا چندین نشست جدید میان مسئولان آمریکایی و اسراییلی به منظور بررسی طرح الحاق کرانه باختری برگزار شده است و در جریان این نشست ها کاخ سفید شرط گذاشته که در صورتی از طرح الحاق حمایت خواهد کرد که در اراضی اشغالی ثبات سیاسی حکم فرما شود.

این شبکه اسراییلی اعلام کرد، دولت ترامپ خواهان برقراری ثبات سیاسی در اسراییل است تا اجرای طرح الحاق بدون وجود هرگونه اختلافات تضمین شود و این طرح تنها به عنوان بخشی از وعده های انتخاباتی نیست، علاوه بر آن آمریکایی ها بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط تازه آمریکا برای حمایت از طرح الحاق کرانه باختری

شرط تازه آمریکا برای حمایت از طرح الحاق کرانه باختری