مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 07:102020-07-13حوادث

انهدام باند قاچاق سلاح به ایران و کشف 200 قبضه اسلحه جنگی در اصفهان


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام باند سازماندهی شده قاچاق سلاح به مرکز کشور و کشف 200 قبضه اسلحه جنگی از آنان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سرهنگ حسین حسین‌زاده اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در راستای ارتقای امنیت عمومی و مقابله با مخلان نظم و آرامش جامعه با تلاش شبانه روزی و کار‌های اطلاعاتی پیچیده از فعالیت باندی سازماندهی شده در زمینه قاچاق سلاح غیرمجاز به مرکز کشور مطلع شده و اقدامات لازم درباره شناسایی و دستگیری اعضای آن را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: ماموران سرانجام با اقدامات کاملاَ هوشمندانه یک نفر از اعضای این باند را در حالی که به وسیله یک دستگاه خودروی کامیونت قصد ورود به استان اصفهان داشت شناسایی و دستگیر کرده و طی بازرسی دقیق از خودرو وی 94 قبضه سلاح جنگی که به شکلی ماهرانه در قسمت بار خودرو جاساز کرده بود را کشف کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در ادامه این عملیات، 4 نفر دیگر از افراد مرتبط با باند مربوطه دستگیر و 106 قبضه اسلحه جنگی دیگر نیز از آنان کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در مجموع این عملیات 5 قاچاقچی سلاح دستگیر و 200 قبضه سلاح جنگی کشف شد، گفت: این سلاح‌ها هم وزن سبکی دارند هم دارای حجم کمی بوده و هم دارای قدرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند قاچاق سلاح به ایران و کشف 200 قبضه اسلحه جنگی در اصفهان

انهدام باند قاچاق سلاح به ایران و کشف 200 قبضه اسلحه جنگی در اصفهان