مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 06:402020-07-13اقتصادي

ساختمان مرکز اورژانس اجتماعی اسدآباد کلنگ زنی می شود


مدیر اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد از کلنگ زنی ساختمان مرکز اورژانس اجتماعی این شهرستان در هفته بهزیستی خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد از کلنگ زنی ساختمان مرکز اورژانس اجتماعی این شهرستان در هفته بهزیستی خبر داد.

مرضیه نانکلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در هفته بهزیستی کلنگ زنی و عملیات اجرایی ساختمان مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان با برآورد اعتبار 500 میلیون تومان آغاز می شود که اعتبار این پروژه از محل مشارکت های خیرین بومی شهرستان خواهد بود.

وی با بیان اینکه در صورت عدم نوسانات قیمت پیش بینی می شود این طرح ظرف یکسال احداث شود و به بهره برداری برسد، افزود: مرکز تخصصی اورژانس اجتماعی به وسیله کارشناسان خود از طریق ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مددکاری و حقوقی گامی بزرگ در جهت پیشگیری از آسیب های فردی و خانوادگی و اجتماعی و نجات افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی است که با توجه به قرار گرفتن اسدآباد در مسیر استان های غرب کشور به نحوی این شهرستان ترانزیت آسیب بوده و وجود آن ضرورت دارد.

نانکلی در ادامه تصریح کرد: به مناسبت هفته بهزیستی 20 برنامه در شهرستان برگزار خواهد شد که از این تعداد، 18 برنامه گردهمایی پیش بینی شده که در طول این هفته با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان مرکز اورژانس اجتماعی اسدآباد کلنگ زنی می شود

ساختمان مرکز اورژانس اجتماعی اسدآباد کلنگ زنی می شود