مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 06:402020-07-13اقتصادي

جزییات پذیره نویسی اوراق رهنی بانک مسکن


مدیرعامل تامین سرمایه بانک مسکن از پذیره نویسی دومین مرحله اوراق رهنی به مبلغ 1000 میلیارد تومان با نرخ سود 16 درصدی و سررسید دو ساله از امروز 23 تیرماه توسط تأمین سرمایه بانک مسکن در فرابورس ایران خبر داد.

- مدیرعامل تامین سرمایه بانک مسکن از پذیره نویسی دومین مرحله اوراق رهنی به مبلغ 1000 میلیارد تومان با نرخ سود 16 درصدی و سررسید دو ساله از امروز 23 تیرماه توسط تأمین سرمایه بانک مسکن در فرابورس ایران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهرنگ اسدی در نشست خبری که امروز (دوشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه اولین انتشار اوراق رهنی مربوط به تیر 1395و به مبلغ 300 میلیارد تومان بود، اظهار کرد: پذیره نویسی مرحله دوم انتشار این اوراق نیز از امروز آغاز می شود تا بانک مسکن این مبلغ را صرف اعطای تسهیلات جدید به مشتریان کند.

وی از برنامه بانک مسکن برای انتشار دو مرحله دیگر اوراق رهنی هر کدام به ارزش 1000 میلیارد تومان تا پایان سال خبر داد و گفت: در صورت موافقت سازمان بورس و طی مراحل لازم، عملیاتی خواهد شد.

همچنین کاوه دلسوز - معاون تامین سرمایه بانک مسکن - در این نشست به سابقه انتشار و معاملات اوراق رهنی در بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: تیرماه سال 1395 برای نخستین بار شاهد انتشار اوراق رهنی بانک مسکن و تامین مالی 300 میلیارد تومانی این بانک از طریق پذیره نویسی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پذیره نویسی اوراق رهنی بانک مسکن

جزییات پذیره نویسی اوراق رهنی بانک مسکن