مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 06:352020-07-13ورزشي

کادر فنی تیم های ملی تنیس روی میز معرفی شدند


رییس فدراسیون تنیس روی میز در احکامی جداگانه، اعضای کادر فنی تیم های ملی در رده های سنی مختلف دو بخش مردان و بانوان را معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، کادر تیم های ملی رده های مختلف تنیس روی میز تکمیل شده و طی احکام جداگانه ای با امضاء ریاست فدراسیون تنیس روی میز سرمربیان و مربیان تیم های ملی بزرگسالان، جوانان نوجوانان و هوپس معرفی گردید.

در احکام و نفرات معرفی شده آمده است با استعانت از درگاه خداوند متعال و با عنایت به تعهد تخصص و تجارب جنابعالی و بنا به پیشنهاد مدیر تیم های ملی بموجب این ابلاغ به سمت سرمربی/ مربی از تاریخ صدور به مدت یک سال منصوب می گردید.

امید است با تلاش و جدیتی که در شما سراغ دارد و طی هماهنگی کامل با کادر تیم های ملی اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون تنیس روی میز و جهت موفقیت تیم های ملی معمول نمایید.

توفیق شما را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی به اعتلای ورزش کشور از خداوند متعال خواهانم.

بر این اساس سرمربیان و مربیان تیم های ملی تنیس روی میز در رده های مختلف سنی به این شرح معرفی شدند: بزرگسالان * جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی آقایان * میدیا لطف .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادر فنی تیم های ملی تنیس روی میز معرفی شدند

کادر فنی تیم های ملی تنیس روی میز معرفی شدند