مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-13اقتصادي

کشف 150 کیلوگرم گوشت، مرغ و بوقلمون فاسد در همدان


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف 150 کیلوگرم گوشت، مرغ و بوقلمون فاسد در همدان خبر داد و گفت: 150 کیلوگرم کوشت فاسد با حضور میدانی تعزیرات حکومتی همدان کشف شد.

- داریوش جودکی اظهار کرد: حسب گزارشات مردمی و نارضایتی از وضعیت برخی مرغ فروشی ها و قصابی ها تعزیرات حکومتی استان با همراهی کارشناسان دامپزشکی و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اقدام به بازرسی از مرغ فروشی ها و قصابی های سطح شهر کردند.

وی تصریح کرد: در این بازرسی ها بیش از 150 کیلوگرم انواع گوشت قرمز، مرغ و بوقلمون که توسط کارشناسان دامپزشکی غیرقابل مصرف تشخیص داده شد، در واحد صنفی و با حضور مردم معدوم و برای متخلفان پرونده تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تأکید کرد: اصنافی که با سلامت مردم سروکاردارند بدانند که زیرذره بین تعزیرات حکومتی و سایر مراجع نظارتی هستند و در صورت شناسایی با این افراد برابر قانون برخورد قاطعی صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی تعزیرات حکومتی استان همدان، جودکی با بیان اینکه به واحدهایی که برای سودجویی جان مردم را به بازی می گیرند، اخطار می دهیم با تخلفات به شدت برخورد می کنیم، خاطرنشان کرد: تلفن 32523442 اداره کل، تلفن گویای 124 و سامانه www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 150 کیلوگرم گوشت، مرغ و بوقلمون فاسد در همدان

کشف 150 کیلوگرم گوشت، مرغ و بوقلمون فاسد در همدان