مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-13ورزشي

شش سالن تئاتر امسال توسط شهرداری تبریز مناسب سازی می شود


معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز نیز با اشاره به کمبود فضاهای فرهنگی و هنری به ویژه در حوزه تئاتر و موسیقی در تبریز، گفت: در بودجه سال جاری مناسب سازی شش سالن برای اجرای نمایش و تئاتر در اولویت شهرداری قرار گرفته است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز نیز با اشاره به کمبود فضاهای فرهنگی و هنری به ویژه در حوزه تئاتر و موسیقی در تبریز، گفت: در بودجه سال جاری مناسب سازی شش سالن برای اجرای نمایش و تئاتر در اولویت شهرداری قرار گرفته است.

حجت الاسلام احمد حمیدی با اعلام این خبر اظهار کرد: این سالن ها شامل سالن شمس، باغ گلستان، فرهنگسراهای الغدیر، مبین، فرشته و شهید بهشتی است که با مناسب سازی آن ها، گروه های تئاتر می توانند در این سالن ها تمرین و اجرا کنند.

وی بیان کرد: چندین سالن آمفی تئاتر و اجتماعات نیز زیرمجموعه شهرداری تبریز وجود دارد که می توان آن ها را فقط برای تمرین در اختیار گروه های حوزه نمایش و موسیقی قرار دارد.

وی با اشاره به آماده شدن لایحه حمایت از نام آوران در حوزه فرهنگ، هنر و ورزش از سوی معاونت فرهنگی شهرداری، گفت: با تصویب این لایحه در شورای اسلامی تبریز از سرآمدان این حوزه ها به نحو شایسته تجلیل خواهد شد تا این کار مشوقی برای علاقه مندان به ورود به این حوزه ها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شش سالن تئاتر امسال توسط شهرداری تبریز مناسب سازی می شود

شش سالن تئاتر امسال توسط شهرداری تبریز مناسب سازی می شود