مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-13بين الملل

افشای صادرات جاسوس افزارهای انگلیس به 17 کشور سرکوبگر


دولت انگلیس بر اساس محتوای یک سری اسناد، به چندین حکومت در جهان تجهیزات پیشرفته مختلف جاسوسی اعم از شنود، جاسوس افزار و تجهیزات ردیابی ارتباطات که از جانب این حکومت ها برای جاسوسی از مخالفانشان مورد استفاده قرار گرفته، - دولت انگلیس بر اساس محتوای یک سری اسناد، به چندین حکومت در جهان تجهیزات پیشرفته مختلف جاسوسی اعم از شنود، جاسوس افزار و تجهیزات ردیابی ارتباطات که از جانب این حکومت ها برای جاسوسی از مخالفانشان مورد استفاده قرار گرفته، داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ایندیپندنت، به رغم وجود قوانینی که بر مبنای آنها انگلیس نباید به صادرات تجهیزات و اقلام امنیتی به کشورهای سرکوبگر اقدام کند اما وزرای دولت بیش از 75 میلیون پوند از اسناد مربوط به چنین صادراتی به کشورهای رده بندی شده به عنوان غیر آزاد از سوی سازمان Freedom House را امضا کرده اند.

بر اساس این گزارش 17 کشور شامل عربستان و بحرین به همراه امارات متحده عربی دریافت کننده این تجهیزات بوده اند و خود کشور امارات به تنهایی بزرگترین دریافت کننده مجوزها با مجموع ارزش 11.

5 میلیون پوند از سال 2015 تا کنون بوده است.

گروه های حقوق بشری گفتند، انگلیس دارد به این شهره می شود که کنترل و بررسی مناسبی درخصوص کسانی که به آنها سلاح میفروشد به عمل نمی آورد، در حالی که حزب کارگر انگلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای صادرات جاسوس افزارهای انگلیس به 17 کشور سرکوبگر

افشای صادرات جاسوس افزارهای انگلیس به 17 کشور سرکوبگر