مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 06:002020-07-13سياسي

کم لطفی 19 حقوقدان به کمیسیون قضایی / دوباره پای آیین نامه در میان است


گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی احمدی؛ اکنون با گذشت 40 روز از مجلس یازدهم کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی بالاخره تشکیل شد و کمیسیون های تخصصی با برگزاری جلساتی در این مدت به کارها و وظایف خود مشغول بودند اما کمیسیونی که در مجلس گذشته توانسته .

- کمیسیون قضایی مجلس را از باب ورودی که می تواند به موضوعات مهم حقوقی و قانونی داشته باشد، میتوان جز بهترین و کارآمدترین کمیسیون های مجلس دانست و حال سوال اینجاست که چرا نمایندگان به این کمیسیون انقد بی مهری می کنند.

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی احمدی؛ اکنون با گذشت 40 روز از مجلس یازدهم کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی بالاخره تشکیل شد و کمیسیون های تخصصی با برگزاری جلساتی در این مدت به کارها و وظایف خود مشغول بودند اما کمیسیونی که در مجلس گذشته توانسته بود به تنهایی 40 درصد از کار های مجلس را به دوش بکشد و اقدام خوبی نسبت به دیگر کمیسیون های مجلس دهم داشته باشد هنوز در مجلس یازدهم تشکیل نشده است که می توان این مورد را یک اتفاق بد دانست زیرا هنوز با گذشت نزدیک به دوماه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس یازدهم شکل نگرفته است که این خود جای سوال دارد؟ کمیسیون قضایی مجلس یکی از چندین کمیسیون تخصصی است که هنوز تعداد اعضای آن به حد نصاب آیین نامه ای نرسیده و تشکیل نشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم لطفی 19 حقوقدان به کمیسیون قضایی / دوباره پای آیین نامه در میان است

کم لطفی 19 حقوقدان به کمیسیون قضایی / دوباره پای آیین نامه در میان است