مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-13اجتماعي

تداوام رگبارهای تابستانی در برخی از استان های کشور


مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم بارش های تابستانی در برخی از استان های کشور خبر داد و گفت: این شرایط تا پایان هفته ادامه دارد.

- مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم بارش های تابستانی در برخی از استان های کشور خبر داد و گفت: این شرایط تا پایان هفته ادامه دارد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی طی دو روز آینده در مناطق از آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، شمال همدان، شمال مرکزی، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی در استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه (25 و26 تیر) در بخش هایی از شمال غرب، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.

ضیاییان با اشاره به این که روز جمعه (27 تیر) بارش به بخش های شمالی شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز محدود می شود، تصریح کرد: همچنین طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در مناطقی از سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان و هرمزگان رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوام رگبارهای تابستانی در برخی از استان های کشور

تداوام رگبارهای تابستانی در برخی از استان های کشور