مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 04:502020-07-13بين الملل

ویدئوی جنجالی جدید از خشونت پلیس آمریکا در پنسیلوانیا


بتازگی ویدئویی از اعمال خشونت پلیس آمریکا منتشر شده است که در آن افسر پلیس پنسیلوانیا زانوی خود را بر روی گردن یک مرد سیاهپوست فشار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی رغم آنکه اوایل خردادماه (پنجم خرداد)، جورج فلوید شهروند سیاهپوست 46 ساله آمریکایی زیر زانوی افسر پلیس سفیدپوست شهر مینیاپولیس ایالت مینه سوتا به قتل رسید و منجر به برگزاری موجی از تظاهرات های سراسری در آمریکا و حتی دیگر شهرهای جهان علیه خشونت و تبعیض نژادی پلیس شد، بتازگی فیلمی جنجالی و مشابه از رفتار خشن پلیس پنسیلوانیا منتشر شده است که یک افسر پلیس به همان شیوه پلیس مینیاپولیس زانوی خود را روی گردن یک فردسیاهپوست گذاشته و فشار می دهد.

شبکه روسی راشاتودی در این خصوص گزارش کرد، این ویدئو در فضای مجازی بسرعت در حال پخش شدن است که در آن یک افسر پلیس زانوی خود را بر روی گردن مردی سیاهپوست در آلنتاون ایالت پنسیلوانیا می فشارد و به خشم معترضان به خشونت پلیس آمریکا دامن زده است.

این کلیپ ویدئویی که مقابل بیمارستان قلب سنت لوک گرفته شده است و بسرعت از طریق فعالان حامی جنبش جان سیاهپوستان اهمیت دارد و حتی وکیل خانواده جورج فلوید به اشتراک گذاشته شده است، دو افسر پلیس را در حال بازداشت یک مرد سیاهپوست که در حال فریاد زدن است، نشان می دهد و یک افس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویدئوی جنجالی جدید از خشونت پلیس آمریکا در پنسیلوانیا

ویدئوی جنجالی جدید از خشونت پلیس آمریکا در پنسیلوانیا