مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 04:502020-07-13سياسي

پیچیدن عطر قرآن در روزهای کرونایی در ریگان


در روزهایی که کرونا بسیاری از فعالیت ها را تحت تأثیر خود قرار داد، اما فعالیت های قرآنی در شهرستان ریگان با رعایت پروتکل های بهداشتی تعطیل نشد و عطر قرآن این شهرستان را فراگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ریگان، فعالیت های قرآنی در روزهای کرونایی در این شهرستان در حال انجام است و قرآن آموزان ریگانی با تمسک به آیات الهی خود را در برابر ویروس کرونا بیمه کرده اند و  با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به فراگیری کلام وحی کردند.

یکی از موسسه هایی که فعالیت های قرآنی خود را در شرایط کرونایی تعطیل نکرده، موسسه قرآنی المهدی است که فعالیت هایش دو چندان شده است.

در این موسسه، قرآن آموزان به جز روخوانی و روان خوانی اقدام به حفظ قرآن نیز در زمینه حفظ 10جزء تا 20جزء و کل قرآن کرده اند.

محمد حسین بیدخ یکی از قرآن آموزان ریگانی می گوید: خیلی خوشحالم که در این کلاس ها شرکت کردم و اکنون روخوانی و حفظ قرآن را فرا گرفتم.

سرحدی، دیگر قرآن آموز ریگانی بیان داشت: بنده 15جزء از قرآن کریم را حفظ کرده ام که خیلی خوشحال هستم.

کریم زاده، دیگر قرآن آموز این موسسه گفت: با حضور در این موسسه توانستم روخوانی و روان خوانی را بیاموزم و قرآن را حفظ کنم که خیلی خوشحالم که توانستم قرآن را فرا بگیرم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیچیدن عطر قرآن در روزهای کرونایی در ریگان

پیچیدن عطر قرآن در روزهای کرونایی در ریگان