مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 04:352020-07-13اقتصادي

کیفیت محصول تولیدی در گلخانه ها بستگی به نوع مدیریت تولید دارد


عضو هیات علمی گروه باغبانی دانشگاه شهرکرد مدیریت کشت در گلخانه ها را یکی از عوامل اصلی تأثیرگذار در طعم و کیفیت محصولات گلخانه ای عنوان کرد و گفت: - ایسنا/چهارمحال و بختیاری عضو هیات علمی گروه باغبانی دانشگاه شهرکرد مدیریت کشت در گلخانه ها را یکی از عوامل اصلی تأثیرگذار در طعم و کیفیت محصولات گلخانه ای عنوان کرد و گفت: اگر شیوه های صحیح مدیریتی در گلخانه ها اجرا شود کیفیت محصول تولیدی تفاوت چندانی با محصولات مزرعه ای ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کشت محصولات به صورت گلخانه ای در سال های اخیر به علت مدیریت تولید محصول در فصول مختلف سال، افزایش تولید و کاهش مصرف آب در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است، عده ای از مردم معتقدند کیفیت و طعم محصولات تولیدی به روش سنتی بالاتر از محصولات تولیدی در گلخانه ها است و راغب به خرید محصولات گلخانه ای نیستند.

قطعا در شرایط فعلی تولید محصول به روش های سنتی جوابگوی نیاز مصرفی نیست و کمبود منابع آبی نیز مزید بر علت است که به سمت کشت گلخانه ای محصولات کشاورزی حرکت کنیم.

سعید ریزی در خصوص کیفیت تولید محصولات به روش گلخانه ای و سنتی، اظهار کرد: قطعا تفاوت های در بین محصولات تولیدی گلخانه ای و سنتی وجود دارد، اما معمولا تفاوت چشمگیر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت محصول تولیدی در گلخانه ها بستگی به نوع مدیریت تولید دارد

کیفیت محصول تولیدی در گلخانه ها بستگی به نوع مدیریت تولید دارد