مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 04:102020-07-13سياسي

از رفع مشکلات حقوقی موقوفات تا ضرورت به روزرسانی سامانه املاک هلال احمر


رییس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه هلال احمر در 14 استان، املاک موقوفه دارد گفت: بخشی از موقوفات جمعیت در اختیار وزارت بهداشت است، برخی از ابنیه موقوفه جمعیت بسیار قدیمی شده، - رییس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه هلال احمر در 14 استان، املاک موقوفه دارد گفت: بخشی از موقوفات جمعیت در اختیار وزارت بهداشت است، برخی از ابنیه موقوفه جمعیت بسیار قدیمی شده، برخی به هر دلیلی غیر قابل استفاده هستند و برخی مشکلات دیگر در این حوزه وجود دارد که لازم است، تحلیل جامعی از آخرین وضعیت املاک و موقوفات جمعیت و سپس برنامه برای رفع مشکلات موجود داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین جلسه کمیته موقوفات هلال احمر با هدف سازماندهی و رسیدگی به وضعیت املاک و موقوفات جمعیت به ریاست دکتر همتی؛ رییس جمعیت هلال احمر برگزار شد.

دکتر کریم همتی هدف از برگزاری این جلسه را رسیدگی به وضعیت املاک و موقوفات جمعیت و سازماندهی امور مربوط به این موقوفات براساس یک برنامه مدون عنوان کرد.

همتی افزود: هلال احمر در 14 استان، املاک موقوفه دارد که لازم است وضعیت موقوفات در هر استان کاملا مشخص شده و با کمک گرفتن از کارشناسان حقوقی خبره ، مشکلات حوزه موقوفات جمعیت را برطرف کرده و سامانه املاک جمعیت را نیز با استفاده از اطلاعات محیطی لازم، به روزرسانی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رفع مشکلات حقوقی موقوفات تا ضرورت به روزرسانی سامانه املاک هلال احمر

از رفع مشکلات حقوقی موقوفات تا ضرورت به روزرسانی سامانه املاک هلال احمر