مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 04:052020-07-13سياسي

عفاف و حجاب با استدلال های عقلی ترویج شود


امام جمعه شاهرود با اشاره به اهمیت و ضرورت ترویج عفاف و حجاب از لحاظ دینی و عرف جامعه گفت: این مهم باید با استدلال های عقلی بین مردم ترویج شود زیرا ماندگارتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس امینی صبح دوشنبه در دیدار با مسئولان توزیع فرآورده های نفتی منطقه شاهرود به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه ترویج حجاب می بایست درست و اصولی باشد و از ظرفیت های مختلف درباره آن استفاده کرد، بیان کرد: باید با بیان شیوا و استدلال های عقلی و روانشناختی مباحث و گفتمان های مرتبط با حجاب را ترویج داد.

وی افزود: رسالت ما این است که روی استدلال عقلی حجاب کار کنیم زیرا مردم تشنه دلایل حجاب هستند و در این رابطه باید در ابتدا روی ارتقا فکر و اندیشه مردم کارکرد.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه اقناع فکری ضرورت جامعه امروز است، خاطرنشان کرد: اگر شخصی الزام عقلی حجاب را به درستی نشناسد، زمانی که دستش را رها کردیم، به دنبال کار قبلی خواهد رفت پس در این خصوص ضرورت اقناع فکری مشخص خواهد شد.

امینی با بیان نکات معنوی در باب عفاف و حجاب، افزود: دل انسان باید عفت داشته باشد زیرا این مقوله بازدارنده از گناه است همانگونه که در علم اخلاق حیا درونی است و بازتابش به عنوان حجاب در ظاهر نمایان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفاف و حجاب با استدلال های عقلی ترویج شود

عفاف و حجاب با استدلال های عقلی ترویج شود