مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 03:552020-07-13اقتصادي

یک سیلوی خدابنده تا اطلاع ثانوی تعطیل شد


مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم استان زنجان گفت: در خدابنده دو سیلو وجود دارد که یکی از آنها ظرفیت 100 هزار تنی دارد که فعال است و دیگری نیز در مرز بین زنجان و همدان است که این سیلو به علت مشکلاتی که برای آن به وجود آمده خرید انجام نمی دهد که ظرفیت خرید آن 40 هزار تن بود.

- رحمنی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره آخرین وضعیت خرید گندم در استان زنجان گفت: خرید گندم در استان زنجان تا روز شنبه این هفته بیش از 50 هزار تن بوده است.

مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم استان زنجان با اشاره به اینکه از این 50 هزار تن، 36 هزار تن به صورت تضمینی به مبلغ 90 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده است، گفت: همچنین خرید توافقی نیز فقط 14 هزار تن در مینوی خرمدره انجام شده است.

وی تعداد مراکز فعال استان را 23 مرکز شامل سیلو و کارخانجات اعلام کرد و افزود: تا روز شنبه این هفته همه معوقات تا 11 تیرماه پرداخت شده است که 79 میلیارد تومان هنوز باقی است و پرداخت نشده است.

رحمنی در ارتباط با بسته بودن سیلوی خدابنده نیز گفت: در خدابنده دو سیلو وجود دارد که یکی از آنها ظرفیت 100 هزار تنی دارد که فعال است و دیگری نیز در مرز بین زنجان و همدان است که این سیلو به علت مشکلاتی که برای آن به وجود آمده خرید انجام نمی دهد که ظرفیت خرید آن 40 هزار تن بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سیلوی خدابنده تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

یک سیلوی خدابنده تا اطلاع ثانوی تعطیل شد