مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 03:352020-07-13اقتصادي

راه اندازی بازارچه دائمی برای تولیدات زنان سرپرست خانوار


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین با اعلام اینکه راه اندازی بازارچه دائمی فروش محصولات خانگی به صورت جدی در دستور کار قرار دارد، - گفت: با توجه به آمار بالای زنان سرپرست خانوار در استان، استاندار بر راه اندازی بازارچه دائمی تأکید دارد، تا این بانوان به بازار ثابت دسترسی پیدا کنند البته در این میان نباید از ظرفیت فضای مجازی غافل شویم.

صدیقه ربیعی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام اینکه راه اندازی بازارچه دائمی فروش محصولات خانگی به صورت جدی در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی موظف هستند در راستای ارتقای وضعیت زنان به ویژه زنان سرپرست خانوار نسبت به راه اندازی بازارچه دائمی اقدام کنند؛ در همه شهرها این تکلیف بر عهده شهرداری ها است و باید فضای فیزیکی این بازارچه ها را پیش بینی کرده و اقدامات لازم برای راه اندازی صورت گیرد.

وی ادامه داد: شهرداری قزوین در حال شناسایی مکان موردنظر برای راه اندازی این بازارچه است و اعتبار آن از طریق شهرداری قزوین تأمین خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین عنوان کرد: استاندار بر راه اندازی بازارچه دائمی تأکید دارد، آمار زنان سرپرست خانوار بسیار بالاست و ضرورت دارد این بانوان به بازار ثابت دسترسی پیدا کنند البته در این میان نباید از ظرفیت فضای مجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بازارچه دائمی برای تولیدات زنان سرپرست خانوار

راه اندازی بازارچه دائمی برای تولیدات زنان سرپرست خانوار