مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 03:252020-07-13پزشكي

افزایش جان باختگان کرونا در بوشهر به 162 نفر


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از جان باختن 10 هم استانی دیگر خبر داد و گفت: متأسفانه آمار موارد فوت شده براثر کرونا در استان بوشهر به 162 مورد افزایش یافت که از این تعداد یک نفر مربوط به امروز و 9 نفر دیگر در روزهای گذشته فوت کرده اند که نتیجه آزمایش آنان امروز مثبت اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 82 بیمار جدید در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر 333 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 176 مورد مثبت قطعی در بیمارستان های استان بستری هستند گفت: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 63 مورد از بستری های بخش های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده اند که از این تعداد 37 مورد مثبت قطعی بوده اند.

کشمیری با بیان اینکه هم اکنون 51 مورد در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر 32 مورد از آن ها با کمک دستگاه نفس می کشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از جان باختن 10 هم استانی دیگر خبر داد و گفت: متأسفانه آمار موارد فوت شده براثر کرونا در استان بوشهر به 162 مورد افزایش یافت که از این تعداد یک نفر مربوط به امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش جان باختگان کرونا در بوشهر به 162 نفر

افزایش جان باختگان کرونا در بوشهر به 162 نفر