مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 20:352020-07-12حوادث

رد فرضیه قتل یا ربایش «سها» دختر مفقود شده در کردکوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی مروتی در خصوص تحقیقات پلیس آگاهی درباره مفقود شدن سها رضانژاد دختر اهل کرج که از روز جمعه در ارتفاعات جهان نما شهرستان کردکوی مفقود شده اظهار کرد: - رییس پلیس آگاهی گلستان فرضیه قتل یا ربایش سها رضانژاد دختر مفقود شده در ارتفاعات کردکوی را به طور اکید و قوی رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، مجتبی مروتی در خصوص تحقیقات پلیس آگاهی درباره مفقود شدن سها رضانژاد دختر اهل کرج که از روز جمعه در ارتفاعات جهان نما شهرستان کردکوی مفقود شده اظهار کرد: 19 تیرماه اعضای گروه 20 نفره از تهران به سمت کردکوی و ارتفاعات جهان نما حرکت کردند.

وی ادامه داد: این گروه در غالب گروه طبیعت گری و کوهنوردی توسط سه نفر از اعضای اصلی گروه و فراخوان در فضای مجازی تشکیل و به سمت این منطقه گردشگری حرکت کردند.

رییس پلیس آگاهی گلستان تصریح کرد: این گروه در تاریخ 20 تیرماه جاری در ارتفاعات جهان نما اقدام به اسکان موقت کرده که بنا بر اظهارات برخی از اعضای گروه این خانم 27 ساله حدود ساعت هشت و 30 دقیقه صبح از چادر خارج شده و دیگر باز نگشت.

مروتی گفت: تمام وسایل وی از جمله تلفن همراه داخل چادر جا مانده و این فرد مفقود شده با همان لباس های عادی که به این سفر آمده بود مفقود شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد فرضیه قتل یا ربایش «سها» دختر مفقود شده در کردکوی

رد فرضیه قتل یا ربایش «سها» دختر مفقود شده در کردکوی