مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 20:302020-07-12اجتماعي

داستان تلخ و ادامه دار حقوق و بیمه کارگران شهرداری لالی


کارکنان شهرداری لالی یازده ماه حقوق معوقه دارند و عدم دریافت حقوق موجب بروز مشکلات متعددی در زندگی این قشر زحمتکش و کم درآمد شده است.

- کارکنان شهرداری لالی یازده ماه حقوق معوقه دارند و عدم دریافت حقوق موجب بروز مشکلات متعددی در زندگی این قشر زحمتکش و کم درآمد شده و نکته عجیب و قابل توجه آنکه حدود پنج ماه حق بیمه‌ای برای آن‌ها پرداخت نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازلالی تایمز، کارکنان شهرداری لالی در مصاحبه با گزارشگر این رسانه، ابراز داشتند که در بدترین شرایط ممکن به سر می‌بریم بطوری که در تهیه ابتدایی‌ترین اقلام معیشت خانواده هایمان عاجز مانده ایم که ذکر نام این اقلام جای شرمساری دارد و به صلاح نیست.

به همین دلیل عصر روز پنجشنبه مورخ 21/4/99 کارکنان شهرداری لالی تجمع اعتراضی جهت احقاق حقوق و مطالبات خود در میدان شهدای 21 دی بر پا کردند.

این در حالی است که در میان تمام ارگان‌ها کارکنان شهرداری از کمترین حقوق برخوردارند و با وجود دریافتی پایین هنوز موفق به دریافت حقوق حداقلی خود نشده اند؛ آنهم در شرایط اقتصادی امروز که آن‌ها زندگی پر مخاطره‌ای را دنبال می‌کنند.

از مسئولین محترم بخصوص جناب فرماندار بعنوان نماینده دولت در شهرستان، نماینده محترم شهرستان و همچنین شهردار و شورای شهر تقاضا می‌شود به خاطر حفظ شان و حرمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان تلخ و ادامه دار حقوق و بیمه کارگران شهرداری لالی

داستان تلخ و ادامه دار حقوق و بیمه کارگران شهرداری لالی