مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 15:302020-07-12سياسي

رییس جمهور: دولت آماده همکاری با مجلس برای پیشرفت و آبادانی کشور است


رییس جمهور از رهنمودهای امروز مقام معظم رهبری درباره هم افزایی قوا با یکدیگر استقبال کرد و تاکید کرد: «دولت آماده تفاهم، همکاری و تعامل سازنده با مجلس شورای اسلامی جهت پیشرفت و آبادانی کشور است».

- رییس جمهور از رهنمودهای امروز مقام معظم رهبری درباره هم افزایی قوا با یکدیگر استقبال کرد و تاکید کرد: دولت آماده تفاهم، همکاری و تعامل سازنده با مجلس شورای اسلامی جهت پیشرفت و آبادانی کشور است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت، ضمن استقبال از رهنمودهای ارزنده مقام معظم رهبری درباره هم افزایی قوا با یکدیگر تاکید کرد: چنان که از ابتدای شروع مجلس یازدهم گفته ایم، دولت آماده تفاهم، همکاری و تعامل سازنده با مجلس شورای اسلامی جهت پیشرفت و آبادانی و مقابله با نقشه های شوم دشمنان قسم خورده کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این جلسه همچنین با ابراز خرسندی از امضای تفاهم نامه میان بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت راه و شهرسازی به منظور احداث 12 هزار واحد مسکونی برای خانواده های شاهد، گفت: خانواده های شاهد عزیزترین سرمایه شان را تقدیم انقلاب و کشور کرده اند و لذا حداکثر خدمت به این عزیزان، وظیفه مسلم و حتمی ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: دولت آماده همکاری با مجلس برای پیشرفت و آبادانی کشور است

رییس جمهور: دولت آماده همکاری با مجلس برای پیشرفت و آبادانی کشور است